داروهای گیاهی چینی می توانید کلیه های آسیب دیده در بیماری مزمن کلیه تعمیر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای گیاهی چینی می توانید کلیه های آسیب دیده در بیماری مزمن کلیه تعمیر

داروهای گیاهی چینی می توانید کلیه های آسیب دیده در CKDCKD، بیماری مزمن کلیوی تعمیر و نگهداری، نوع بیماری کلیوی با عملکرد کلیوی به تدریج کاهش می یابد. به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه، شما نیاز به یک درمان که می تواند کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین بسیاری از بیماران مبتلا به CKD پرسید که چه گیاهان دارویی چینی می تواند کلیه ها آسیب دیده در بیماری مزمن کلیه تعمیر.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع بیماری کلیوی، و متوجه شد که بیماری های کلیوی است که در واقع یک بیماری خونی.

همانطور که می دانیم، کلیه توابع از بین بردن مواد سمی و مواد زائد موجود در ادرار. زمانی که کلیه ها به شدت در بیماری مزمن کلیه های آسیب دیده، کلیه متوقف کردن کار خوبی برای از بین بردن سموم و مواد زائد خون. هنگامی که بیش از حد بسیاری از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، آن را ایجاد آلودگی از خون و باعث برخی از علائم جدی، مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، و غیره، و آلودگی خون نیز می تواند باعث آسیب به علت سایر ارگان ها و بر سلامت کل بدن است.

بر اساس آلودگی خون، ما برای اولین بار نیاز به تمیز کردن خون و سپس درمان است که می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه بود. در بیمارستان ما، ما با استفاده از درمان آلودگی خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای اصلاح بیماری مزمن کلیه.

درمان آلودگی خون:

از طریق تصفیه خون، می تواند کمک از بین بردن سموم و مواد زائد از خون، و همچنین می تواند بیشتر مواد غذایی و اکسیژن را به کلیه ها، که می تواند ظرفیت برای سلول های کلیوی ذاتی خود شفا تحریک کند، می توانید آن را تعمیر آسیب کلیه کمک می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy:

این درمان های خارجی بر اساس گیاهان است و بسیاری از داروهای چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در Osmotherapy پزشکی وجود دارد. مواد موثر در Osmotherapy می تواند کمک گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، بهبود سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، حمل مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها. از طریق یک درمان سیستمیک، که می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه های خود را با گیاهان دارویی چینی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طب گیاهی چینی برای درمان آسیب کلیه در بیماری مزمن کلیه، aabajo شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما کنسولی آنلاین، ما را کمک بیشتر.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: